婯可

做一个静默女子,浅笑袪千愁,轻语醉春秋,虽不善言辞,亦自成风景。

Maybe I Am - Stu Larsen

音乐随身听:

【独立流行】Maybe I Am - Stu Larsen

Stu Larsen是来自澳大利亚的独立创作人,也是一个热爱旅行的人。在他的冒险旅途中,他仅仅靠着一些慷慨的朋友借宿过夜,睡地板、沙发,或是客房;在一些出乎意料的地方进行随性的演出。

这首《Maybe I Am》选自Stu Larsen于2014年发行的专辑《Vagabond》。他喜欢在路上的感觉,也许是在寻找一些无法在自家庭院里发现的东西。

《Maybe I Am》

She's blowin' the wind
她随风而去
She quickly pulls me in
我短暂地停留
to her side
在她身边
She smiles with her eyes
我看到目光交错时
as she looks right into mine
她的眉眼间带着笑
It's been a while
静止了时间

And she's not like the rest of them
她的出现让我的世界黯然失色
or maybe she is
仿佛邂逅是一场梦境
She will be gone before we even kiss
梦醒在亲吻之前
Rolling with the waves
潮起潮落
Another day another place
物是人非
It all begins to blur
记忆里的一切都渐渐黯淡
I know she knows she's on my mind
我明白她对我的心意心知肚明
I know it's something I can't hide
毕竟这颗心就这么砰砰跳动
from her
无处敛形
And I'm not like the rest of them
想成为她世界里的独一无二
Maybe I am
但平庸感又深深地束缚住自己
I will be gone before she even holds my hand
想触碰 又收回手
We keep the sand off from her feet
时光的沙砾从她的足迹里剥落
And delay this memory
斑驳了记忆里的岁月
For another time
一次又一次
There's sadness in her voice
她的声音中流露着悲伤
as we choose to make a choice
但我们不得不做出抉择
She is hers and I am mine
从此天各一方
Why can't she stay
为什么她不能留下
Why can't she stay
为什么她不能回过头
for a while
再看我一眼
Why can't she stay
为什么她不能留下
Why can't she stay
为什么她不能回过头
for a while
再看我一眼
Why can't she stay
为什么她不能留下
Why can't she stay
为什么她不能回过头
for a while
再看我一眼
Why can't she stay
为什么她不能留下
Why can't she stay
为什么她不能回过头
for a while
再看我一眼
She's blowin' the wind
她随风而去
She quickly pulls me in
我短暂地停留
to her side
在她身边
She smiles with her eyes
但我还记得目光交错时
as she looks right into mine
她的眉眼间的温柔
It's been a while
像就那么一会儿 又像这么一辈子

评论
热度 ( 39 )

© 婯可 | Powered by LOFTER